KONTAKTY
SERVIS pro Vás
ZBOŽÍ V AKCI
NEJPRODÁVANĚJŠÍ
Jsme smluvním autorizovaným servisem pro výrobky POLAR s účinností v rozsahu celé České a Slovenské republiky. Vyřizujeme též mezinárodní záruky na všechny přístroje zakoupené od všech autorizovaných prodejců POLAR.
(Neautorizovaným prodejcem je takzvaný "šedý dovoz", pokud je tedy Vaše krabička od přístoje opatřena přelepkou v polštině, potom jste pravděpodobně nakoupili od neautorizovaného prodejce)
Opravujeme všechny přístroje v plném rozsahu, kromě PE 3000, vysílačů 3T a 4T (ze souprav modelu Sport Tester) a dalších starších přístrojů. Oprava tady závisí na druhu a rozsahu poškození, neboť u těchto modelů již nejsou dodávány náhradní díly. Aktuální informace o opravitelnosti Vašeho přístroje Vám rádi sdělíme.
V případě záručních i pozáručních oprav přiložte popis závady a další požadavky, jaké opravy chcete na přístroji provést. Dále vždy uvádějte zpáteční adresu, u pozáručních oprav v případě firem i IČO a DIČ. Vždy uvádějte Vaše telefonické nebo e-mailové spojení.
U pozáručních oprav není třeba dokládat způsob nabytí přístroje (na rozdíl od záručních oprav)
Samostatné náhradní díly neprodáváme. - to se netýká gumových hrudních pásů pro vysílače, náhradních vysílačů, držáků na řidítka, doplňkových snímačů, manuálů, a podobných.
Opravy přijímáme poštou (doporučuje se pojištěný balík) nebo osobně. V případě osobního předání je možné (dle rozsahu) provést opravu na počkání, pokud je to z technického hlediska možné.
Na počkání provádíme výměny baterií, výměny tlačítek, ošetření vysílačů.
Opravou zde rozumíme i výměnu baterií. Pokud si tuto operaci zákazník nechá provést u klasické hodinářské opravny, riskuje porušení vodotěsnosti přístroje, a tedy možnost vzniku rozsáhlejší poruchy. Záruka na provedené práce a vyměněné součástky v souladu s právním řádem ČR.
U zakázek zaslaných poštou je oprava zpravidla vyřízena obratem. Zhotovené opravy jsou zpravidla odesílány zpět na dobírku.