Hodnocení obchodu na Zboží.cz


Podporuje mojeID

KONTAKTY

Allsystem s.r.o.
Korunovační 16
170 00 Praha 7
tel: 603 758 308
info(a)polarcz.com
info@allsystem.cz
 

SERVIS pro Vás

arr3ManuályUživatelské příručky ke stažní jsou nově od všech aktuálních modelů k dispozici na webu... arr3Záruční a pozáruční servis Polar Jsme smluvním autorizovaným servisem pro výrobky POLAR s účinností v rozsahu celé České a... arr3Opravy POLARALL System s.r.o.  Prodej a servis pulsmetru POLAR Tel.: 233 372 533, 603 758 308 info@polarcz.com,... arr3Čeština pro hodinky POLARČeština pro hodinky POLAR V současnosti probíhá update firmware pro modely POLAR A360, M400, V800,...

ZBOŽÍ V AKCI

4 999 Kč (197 EUR)
čekáme na dodání
4 599 Kč (181 EUR)
čekáme na dodání
3 990 Kč (157 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

199 Kč (8 EUR)
skladem

Servisní informace » POLAR A360
Problémy synchronizaci A360 přes Bluetooth

Máte problémy synchronizaci vašeho A360 s aplikací Flow?

Pokud máte potíže se začátkem synchronizace

  1. Ujistěte se, že Flow aplikace běží na vašem mobilním zařízení a udržujte ji v popředí.  
  2. Zapnutí režimu Letadlo zapnutí a vypnutí a uvidíte, jestli to pomůže. Stisknutím a podržením bočního tlačítka získáte přístup do menu Control. Klepnutím na ikonu letounu pro zapnutí režimu Letadlo na zapnuto. Opakujte na vypnout. Zkuste synchronizaci znovu. Pokračujte dalšími kroky, pokud to nepomohlo.                                         
  3. Resetujte připojení Bluetooth z vašeho A360. Stisknutím a podržením bočního tlačítka, dokud se neobjeví nabídka Control. Klepněte na ikonu Bluetooth a přijměte potvrzení resetu. Pokud nemáte na ikonu Bluetooth v menu Control, znamená to, že nemáte žádné příslušenství Bluetooth spárované s A360.  
  4. Vyjměte A360 z nastavení menu Bluetooth vašeho mobilního přístroje.  Pozor! Tento krok je důležitý, a to zejména u zařízení s iOS, protože nové párování zařízení nelze provést v aplikaci flow před dřívější odstraněním starého párování ze seznamu zařízení Bluetooth.
  5. Vypněte Bluetooth na mobilního zařízení.  
  6. Odhlaste se z aplikace Flow a odinstalovujte ji ze svého mobilního zařízení.  
  7. Restartujte svůj mobilní přístroj.  
  8. Zapnutěte funkci Bluetooth na svém mobilního zařízení.  
  9. Nainstalujte Flow aplikaci znovu z obchodu App Store nebo Google Play a přihlaste se pomocí svého účtu Flow.  
  10. Spárujte A360 s aplikací Flow stisknutím a podržením bočního tlačítka. Chvíli počkejte a zadejte PIN kódu vaší A360 ve svém mobilním zařízení.

 

Pokud dostanete zprávu - synchronizace selhala

  • Zkontrolujte, zda byla převedena všechna data - tuto zprávu ignorujte, pokud byla data převedena.
  • Pokud se zpráva opakuje, odinstalujte a znovu instalujte aplikaci Flow na mobilním zařízení

 

Krytka konektoru A360

Krytka konektoru A360 - je uchycena očkem na plastovém trnu. Pokud dojde k protržení očka na krytce, je možné doma nahradit krytku za nový kus.

http://www.webareal.cz/polar-servis-cz/A360-Krytka-USB-konektoru-d178.htm

Očko krytky se nasouvá na plastový trn. Tento plastový trn je součástí zadního krytu hodinek. (plastový trn vypadá jako hlavička špendlíku) Pokud došlo k uomení tohoto trnu je možná náprava pouze výměnou zadního krytu hodinek, což je jeden celek včetně baterie a optického senzoru tepové frekvence.

Další možností je provozovat hodinky bez krytky, což sice nelze doporučit, ale není to na závadu vodotěsnosti. Použitý USB konektor je utěsněn až v místě uchycení. Konektor pouze nebude chráněn krytkou proti mechanickým nečistotám.

MjQzNDI