Máte problémy synchronizaci vašeho A360 s aplikací Flow?
Pokud máte potíže se začátkem synchronizace
- Ujistěte se, že Flow aplikace běží na vašem mobilním zařízení a udržujte ji v popředí.
- Zapnutí režimu Letadlo zapnutí a vypnutí a uvidíte, jestli to pomůže. Stisknutím a podržením bočního tlačítka získáte přístup do menu Control. Klepnutím na ikonu letounu pro zapnutí režimu Letadlo na zapnuto. Opakujte na vypnout. Zkuste synchronizaci znovu. Pokračujte dalšími kroky, pokud to nepomohlo.
- Resetujte připojení Bluetooth z vašeho A360. Stisknutím a podržením bočního tlačítka, dokud se neobjeví nabídka Control. Klepněte na ikonu Bluetooth a přijměte potvrzení resetu. Pokud nemáte na ikonu Bluetooth v menu Control, znamená to, že nemáte žádné příslušenství Bluetooth spárované s A360.
- Vyjměte A360 z nastavení menu Bluetooth vašeho mobilního přístroje. Pozor! Tento krok je důležitý, a to zejména u zařízení s iOS, protože nové párování zařízení nelze provést v aplikaci flow před dřívější odstraněním starého párování ze seznamu zařízení Bluetooth.
- Vypněte Bluetooth na mobilního zařízení.
- Odhlaste se z aplikace Flow a odinstalovujte ji ze svého mobilního zařízení.
- Restartujte svůj mobilní přístroj.
- Zapnutěte funkci Bluetooth na svém mobilního zařízení.
- Nainstalujte Flow aplikaci znovu z obchodu App Store nebo Google Play a přihlaste se pomocí svého účtu Flow.
- Spárujte A360 s aplikací Flow stisknutím a podržením bočního tlačítka. Chvíli počkejte a zadejte PIN kódu vaší A360 ve svém mobilním zařízení.
Pokud dostanete zprávu - synchronizace selhala
- Zkontrolujte, zda byla převedena všechna data - tuto zprávu ignorujte, pokud byla data převedena.
- Pokud se zpráva opakuje, odinstalujte a znovu instalujte aplikaci Flow na mobilním zařízení