1. Právo odstoupit od smlouvy
Do 14 dnů máte právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu.
Máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni převzetí zboží.
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od smlouvy informovat prodejce All system s.r.o mail: info@allsystem.cz Tel: 603 758 308 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Můžete použít níže uvedený formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.
Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
Právo odstoupit od slouvy má osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti
2. Důsledky odstoupení od smlouvy
Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne,kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, a nejdříve jeden pracovní den po dodání Vámi vraceného zboží, všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání,který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený, a to i v případě, že doprava byla hrazena z naší strany a její výše nebyla ve Vašem daňovém dokladu vyčíslena).
Pro vrácení plateb použijeme převod na Váš bankovní účet, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží. V případě vyžádaného jiného způsobu platby jsou náklady na platbu hrazeny zákazníkem.
Převzetí zboží: bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět nebo je předejte na adrese All system - servis POLAR, Korunovační 16, 17000 Praha 7. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dní.
Náklady spojené s vrácením zboží:Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.
Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Pokud zboží není v prodeje schopném stavu, jsou náklady na uvedení do původního - prodeje schopného stavu účtovány na zákazníka. To se týká nejčastěji náhradních obalů, resetace, vyčištění, výměna použitých popruhů.
Produkty s napojením na polar Flow musí být před vrácením odhlášeny z uživatelského účtu zákazníka.
Produkty, které byly nevratně upraveny (např. nevratné zkrácení řemínku) zákazníkem, nebo na přání zákazníka, nelze vrátit, pokud nelze tuto úpravu vrátit do původního stavu.