Servisní informace » POLAR M400
Nedokončený update FirmwareAktualizace firmware POLAR - V800, M400, A360, A300
Pokud provádíte na Vašich hodinkách aktualizaci firmware (tedy pokud stahujete a instalujete do hodinek novou verzi) potom je nutné nepřerušovat stažení a instalaci. Pokud během instalace, kdy hodinky říkají "neodpojujte kabel USB" a dojde buď k odpojení kabelu, nebo jinému problému na počítači či mobilním telefonu, potom může dojít k neúplné aktualizaci - zaseknutí přenosu, a tím dokonce k úplnému znefunkčnění elektroniky hodinek, kdy hodinky nebudou schopny spuštění, a to ani po jakémkoliv resetu.
Jak uvedenému stavu předejít
- během aktualizace neprovádějte na Vašich zařízeních jiné činnosti.
- aktualizaci provádějte pouze na dostatečně kvalitním počítači, s dobrým, nepadajícím připojením k internetu.
- pokud Váš kabel pro spojení s hodinkami občas samovolně ztrácí kontakt při běžné synchronizaci - potom je naprosto nevhodný pro aktualizaci firmware hodinek. Nůže jít také o poškození konektoru na straně hodinek.
- Je třeba mít napřed jistotu spojení, a teprve potom aktualizovat hodinky.
Pokud jsou Vaše hodinky již po aktualicaci firmware nefunkční, ptom je nutné se obrátit na nás, jakožto na servis.
Hodinky nelze nabít nebo nefunguje přenos dat přes USB kabelKonektor USB na straně hodinek je nutné udržovat pokud možno suchý a čistý. První verze M400 měla krytku konektoru, další verze již krytku konektoru USB nemají. Pokud maji Vaše hodinky tuto krytku, nechávajte ji v klidovém stavu otevřenou, aby konektor mohl vyschnout v případě, že se do něho dostane vlhkost.
Hodinky M400 ve verzi bez krytky jsou plně vodotěsné, krytka neměla za úkol zajistit vodotěsnost, ale pouze odolnost proti hrubým mechanickým nečistotám. Konektor USB je na hodinkách utěsněn až v místě jeho upevnění. Otevřený konektor tedy není na závadu vodotěsnosti hodinek.
Pokud je konektor mokrý, nepřipojujte kabel USB ani pro nabíjení ani pro přenos dat. Napřed nechte konektor vyschnout, poté připojte kabel buď pro přenos dat nebo pro dobíjení. Pokud budete připojovat kabel do vlhkého konektoru, mohou hodinky hlásit chybu, může dojít k poškození konektoru elektrochemickou reakcí při dobíjení.
Pokud došlo k nevratnému poškození konektoru na straně hodinek, posílejte hodinky včetně spojovacího kabelu na servis k nám. Konektor v hodinkách je samostatně vyměnitelný, bez výměny celé desky elektroniky.
Something went wrong, press OK to resetPři zobrazení tohoto chybového hlášení můžete provést jedině reset hodinek. Zkontrolujte čistotu konektoru na hodinkách. Pokud se bude hlášení opakovat, zašlete Vaše hodinky na servis k nám.
Odpojení výrobku z FlowPokud zasíláte Vaše hodinky M400, V800 a další, které komunikují s prostředím Flow, a máte požadavky na otestování nějaké funkce, prosím před odesláním synchonizujte své hodinky, a následně je odhlaste ze svého prostředí Flow, - klikem na ikonu uživatele vpravo nahoře - položka menu "Products", a následně tlačítko "Remove". Děkujeme za pochopení.
Krytka konektoru - bez krytky konektoruPokud jste měli první verzi hodinek M400 s krytkou konektoru, a je u nás prováděna výměna konektoru, potom je u některých kusů vhodné vyměnit zadní kryt na novější variantu "bez krytky", dle doporučení výrobce. Děkujeme za pochopení.
Výdrž akumulátoru u POLAR M400Obvyklá výdrž akumulátoru u POLAR M400 by neměla příliš klesat pod 6 hodin při použití s GPS. V hodinkách je li-pol akumulátor, který lze samostatně vyměnit, akumulátor je součástí zadního krytu hodinek, nikoliv elektroniky. Pro výměnu akumulátoru odešlete hodinky na servis k nám.
Krátká výdrž akumulátoru ovšem nemusí být nutně problém akumulátoru - může se jednat o jiný problém na desce elektroniky - například po havárii nebo vniknutí vody do přístroje - akumulátor je zcela v pořádku, a jeho nižší výdrž je způsobena vysokou spotřebou poškozené elektroniky. V tomto případě výměna akumulátoru nic nevyřeší...
servis pro M400 - polská mutacePokud je krabička Vašeho polsmetru opatřena přelepkou zadní strany v polštině, potom s velkou pravděpodobností nemáte možnost využít autorizovaných servisů v ČR, a s reklamacemi je nutné se obrátit jen a pouze na Vašeho prodejce. Přístroj zřejmě nebude opravován ani z titulu mezinárodní záruky, s výjimkou případů, kdy byl prodáván autorizovaným prodejcem na území Polska. Děkujeme za pochopení.