Hodnocení obchodu na Zboží.cz


Podporuje mojeID

KONTAKTY

Allsystem s.r.o.
Korunovační 16
170 00 Praha 7
tel: 603 758 308
info(a)polarcz.com
info@allsystem.cz
 

SERVIS pro Vás

arr3ManuályUživatelské příručky ke stažní jsou nově od všech aktuálních modelů k dispozici na webu... arr3Záruční a pozáruční servis Polar Jsme smluvním autorizovaným servisem pro výrobky POLAR s účinností v rozsahu celé České a... arr3Opravy POLARALL System s.r.o.  Prodej a servis pulsmetru POLAR Tel.: 233 372 533, 603 758 308 info@polarcz.com,... arr3Čeština pro hodinky POLARČeština pro hodinky POLAR V současnosti probíhá update firmware pro modely POLAR A360, M400, V800,...

ZBOŽÍ V AKCI

199 Kč (8 EUR)
skladem
6 899 Kč (267 EUR)
skladem
199 Kč (8 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

199 Kč (8 EUR)
skladem
4 780 Kč (185 EUR)
skladem
4 780 Kč (185 EUR)
skladem

O nákupu » Doprava
Cena dopravy

 

Cena a způsoby dopravy zboží k Vám při prodeji zboží v ČR:

  • U objednávek nad 4.000,- Kč bez DPH je doprava hrazena z naší strany.
  • V případě, že je u zboží "doprava zdarma", potom je doprava celé objednávky hrazena z naší strany.
  • V případě osobního odběru na naší provozovně Korunovační 16, Praha 7, nejsou žádné náklady na dopravu.Tento způsob je nejlevnějším způsobem odběru zboží.
  • U objednávek, kde zákazník nevolí dopravce, je zboží odesíláno službou PPL nebo zásilkovnou.

 

Cena a způsoby dopravy zboží k Vám při prodeji zboží mimo ČR:

  • Zákazník hradí rozdíl mezi cenou dopravy v ČR  a cílovým státem. O ceně dopravy bude zákazník informovám předem e-mailem.

 

Cena a způsoby dopravy zboží k Vám pro záruční a pozáruční opravy:

  • V případě osobního předání zboží do opravy, je zboží po opravě rovněž připraveno k osobnímu převzetí.
  • Došlé a vyhotovené záruční opravy jsou zasílány pro zákazníka bezplatně po území ČR.
  • U vyhotovených záručních oprav, které jsou zasílány mimo území ČR, zákazník hradí rozdíl mezi cenou dopravy v ČR  a cílovým státem. O ceně dopravy bude zákazník informovám předem e-mailem.
  • U vyhotovených pozáručních oprav je doprava hrazena zákazníkem, s výjimkou případů, kdy zákazník současně nakupuje zboží opatřené příznakem "doprava zdarma". V tom případě je opravené zboží zasláno zpět spolu s novým zbožím pro zákazníka zdarma.

 

Odesílání zásilek:

  • Zásilky PPL jsou odesílány každý všední den dopoledne.
  • Zásilky Českou poštou jsou odesílány každý druhý všední den.
  • Zásilky Uloženkou jsou odesílány 1x týdně.
  • Zásilky "Zásilkovnou" jsou odesílány zpravidla každý druhý den.

 

Způsoby platby:

  • ČR - hotově, dobírkou, převodem-předem, na provozovně Praha 7,Korunovační 16- kartou.
  • Slovensko - převodem - předem.

 

 

NGYwYjU0M